پرکن مایعات مشهد

پركن

تاریخ انتشار : 

شهریور 10, 1401
4.7/5 - (14 امتیاز)

دستگاه پرکن مایعات در مشهد

پرکن مایعات در مشهد  هم اکنون توسط شرکت های مختلفی در حال تولید است یکی از آن ها شرکت ماشین سازی فراز صنعت است که با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و انواع دستگاه پرکن مایعات در حال فعالیت می باشد.

شرکت فراز صنعت سال ها است به کارآفرینان کشور در زمینه تولید انواع مواد مصرفی کمک می کند و هم اکنون تولید کنندگان مطرح در داخل و خارج از کشور وجود دارند که با استفاده از دستگاه های فراز صنعت در زمینه تولید بسیار موفق هستند.

دستگاه های پرکن در حال تولید

امروز فراز صنعت به عنوان سازنده انواع پرکن مایعات در مشهد با بالاترین سطح کیفی در حال فعالیت می باشد و دستگاه های موجود به ۲ دسته پرکن مایعات غلیظ و رقیق تقسیم می شود.

دستگاه های پرکن تولید شده به شرح زیر است:

  • پرکن مایعات رقیق: پرکن مایعات رقیق در مشهد توسط فراز صنعت در حال تولید و عرضه می باشد این دستگاه به صورت ۲ نازل و تک نازل تولید می شود که بسته به نیاز مشتریان ساخته می شود. توسط این دستگاه ها می توان شروع به راه اندازی انواع مختلفی از خط تولید کرد از قبیل راه اندازی خط تولید مواد شوینده مانند شیشه شورها و… و ایجاد خط تولید ضد یخ، آب رادیاتور و… . تولید این دستگاه ها به صورت سفارشی مطابق با نیاز مشتریان امکان پذیر می باشد.
  • پرکن خطی ۸ نازل: توسط این دستگاه می توان به پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق پرداخت. با این دستگاه می توان به اقدام به تولید انواع مواد شوینده، کرم ها، شربت ها و روغن ها کرد.
  •  دستگاه پرکن اسید روتاری مواد شوینده: پرکردن ظروف پت یعنی ظروفی که دارای گلویی است توسط این دستگاه انجام می شود.
  • پرکن ۱۲ نازل تمام اتومات: پرکردن دوغ، آب معدنی و مایعاتی که ویسکوزیته پایین تری دارند توسط این دستگاه صورت می گیرد.
  • دستگاه پرکن عسل: این دستگاه نیز به صورت ۴ نازل و ۸ نازل تولید می شود و کاملا اتومات است. پرکردن انواع مایعات غلیظ توسط این دستگاه انجام می شود از قبیل عسل، مربا، سس، کنجد، ارده و…
کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با یک میلیارد

دستگاه های پرکن مایعات در مشهد توسط فراز صنعت تولید می شود و موارد فوق به صورت کلی می باشد. هر نوع مایع رقیق وغلیظی که قرار است تولید کنید توسط دستگاه های فوق امکان پذیر می باشد فقط کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با انجام مشاوره رایگان مناسب ترین دستگاه را برای خط تولید خود خریداری کنید.

کاربرد دستگاه های پرکن در راه اندازی انواع خط تولید

دستگاه های پرکن تولید شده توسط شرکت فراز صنعت با توجه به تنوع و طراحی منحصر به فردی که دارد برای راه اندازی انواع خط تولید مناسب می باشد. کارآفرینان می توانند جهت راه اندازی خط تولید خود و یا ارتقاء آن از تجهیزاتی که ارائه می دهیم استفاده کنند. در حال حاضر خط تولید های مختلفی از دستگاه های پرکن استفاده می کنند که شامل موارد زیر است:

  • خط تولید روغن خوارکی: شما می توانید با مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی یا ارتقاء آن با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید؛
  • خط تولید روغن موتور: تولید و بسته بندی روغن موتور یکی از کسب و کارهای زودبازده در ایران است که تجهیزات مورد نیاز آن توسط فراز صنعت با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می شود؛
  • خط تولید شیره: بازار داغ فروش شیره خرما و انگور سبب شده است که بسیاری از کارآفرینان به سمت خط تولید و بسته بندی شیره روی بیاورند به همین دلیل تجهیزات مورد نیاز آن را تولید و طراحی می کنیم؛
  • خط تولید رب: خط تولید و بسته بندی رب نیاز به دستگاه های پرکن و تجهیزات دیگر جهت بسته بندی و آماده سازی دارد که به صورت حرفه ای در حال تولید آن هستیم؛
  • خط تولید سس: تولید و بسته بندی سس ها امروزه با توجه به تقاضایی که دارد بسیار پردرامد می باشد به همین دلیل دستگاه های پرکن و تجهیزات مورد نیاز آن را تولید و طراحی می کنیم؛
  • خط تولید کشک: تولید و بسته بندی کشک به دلیل مصرفی بودن آن سود مطلوبی را به همراه دارد که توسط فراز صنعت دستگاه های پرکن و تجهیزات مورد نیاز آن تولید و طراحی می شود.
کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه بسته بندی

ویژگی های تولید پرکن مایعات در مشهد توسط فراز صنعت

همان طور که گفته شد در مشهد و دیگر نقاط ایران انواع دستگاه پرکن در حال تولید می باشد و بدیهی است که هر کدام مزایا و معایبی دارد. در این میان شرکت فراز صنعت برای جلب رضایت مشتریان برخی از ویژگی ها را برای مشتریان خود اختصاص داده است که ضمن اعتماد سازی بیشتر رضایت بیشتری از ما داشته باشید.

توجه داشته باشید با خرید محصول از فراز صنعت ارتباط ما با شما قطع نمی شود بلکه شروع ارتباط ما با شما به صورت حرفه ای بعد از خرید محصول آغاز می شود.

ما توانستیم در طول فعالیت ۲۰ ساله خود به وسیله ارتباط مداوم با مشتریان نیازهای شما را بشناسیم و آن ها را برطرف کنیم یعنی قبل از این که برای شما مشکلی پیش بیاید ما چاره آن را اندیشیدیم پس نگران چالش های مسیر نباشید.

ویژگی های شرکت فراز صنعت با توجه به نیاز مشتریان، شنیدن انتقادات شما در طول ۲۰ سال، آنالیز رقبا و بازار کار طراحی و ایجاد شده است تا بتوانیم به مدت طولانی در کنار شما و شاهد موفقیت شما باشیم.

برخی از ویژگی های فراز صنعت  به شرح زیر می باشد:

گارانتی ۲ ساله برای دستگاه ها

ما برای شما ۲۴ ماه گارانتی بدون قید و شرط قرار داده ایم. یعنی در طول ۲۴ ما هر گونه مشکلی برای خط تولید شما پیش بیاید تیم پشتیبان قوی فراز صنعت در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف می کند تا در روند تولید زمان را از دست ندهید. ما می دانیم زمان برای شما چقدر ارزشمند است.

گارانتی ۲ ساله از روز نصب و راه اندازی خط تولید به مدت ۲۴ ماه محاسبه می شود. در طول این زمان تمامی خطوط تلفنی فراز صنعت می تواند پاسخگوی شما باشد. ما در این مدت با شما تماس می گیریم و از پیشبرد روند تولید و چالش های شما سوال می پرسیم تا در صورت نیاز مسیر را برای شما هموار کنیم.

خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال

بعد از پایان مدت گارانتی هم شما تنها نیستید به مدت ۱۰ سال همراه شما هستیم و خود را موظف می دانیم تا در صورت بروز هر مشکلی تیم پشتیبانی فنی ما سریعا در محل شما حضور پیدا کند و مشکل شما را برطرف کنند.

کلیک کن به کارت میاد!  خط تولید با 400 میلیون

سوال: یعنی در سال یازدهم و دوازدهم فراز صنعت ما را تنها می گذارد؟

پاسخ: خیر شما تا زمانی که خط تولید خود را حفظ کرده اید و در حال فعالیت هستید می توانید از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید زیرا پیشرفت شما پیشرفت ما است و ما طبق عرف مدت ۱۰ سال را برای مشتریان بازگو می کنیم. در صورتی که مشتریان فراز صنعت به صورت ویژه همراهی می شوند و در طول مسیر مشکلات شما را رفع خواهیم کرد.

نصب و راه اندازی کاملا رایگان

تمام مراحل نصب در محل شما و راه اندازی خط تولید به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

آموزش رایگان کار با دستگاه ها

بعد از مرحله نصب و راه اندازی رایگان نوبت به آموزش ۲ نفر از پرسنل شما است. ما خود را موظف می دانیم که کار با دستگاه ها را به طور کامل به شما آموزش بدهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشید و در طول مسیر به هیچ مشکلی بر نخورید.

کیفیت تضمینی پرکن مایعات در مشهد

تمامی دستگاه های پرکن مایعات در مشهد که توسط فراز صنعت تولید می شود با ضمانت کیفیت تحویل شما داده خواهد شد. یعنی صفر تا صد دستگاه توسط ما تولید شده، از بهترین مواد اولیه و با بالاترین سطح کیفی نیز تولید شده است. کیفیت دستگاه ها سبب عملکرد بهتر و طول عمر بالاتر می شود.

قیمت رقابتی دستگاه ها

تمامی دستگاه های موجود در فراز صنعت به صورت کاملا رقابتی قیمت گذاری شده است. یعنی ما به شما این اطمینان را می دهیم که شما نمی توانید در هیچ جای ایران دستگاه مورد نظر را با این سطح کیفی و با این قیمت خریداری کنید. قیمت رقابتی با انالیز رقبا انجام می شود. یعنی دستگاه خریداری شده با بالاترین سطح کیفی و پایین ترین  قیمت ممکن تحویل مشتری داده می شود.

تولید سفارشی دستگاه

پرکن مایعات در مشهد تولید می شود. از آن جا که ما شرکت تولیدی هستیم می توانیم صفر تا صد دستگاه را به صورت سفارشی با ویژگی های مد نظر شما تولید کنیم. این امکان سبب می شود که شما دستگاهی را خریداری کنید که دقیقا مطابق با نیاز شما باشد.

خرید پرکن مایعات در مشهد از شرکت فراز صنعت می تواند خریدی مطمئن و رضایت بخش باشد اگر نام ما را از زبان مشتریان ما شنیده باشید خواهید دید که همگی از ما به نیکی یاد می کنند و ما این اطمینان را همیشه برای خود حفظ خواهیم کرد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و خرید محصولات می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتساپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *